Všeobecné, platební a storno podmínky na semináře

V souladu se zákonem č. 101/200 sb. o ochraně osobních údajů souhlasíte registrací na seminář se zpracováním osobních údajů.

Odesláním registrace taktéž vyjadřujete souhlas s níže uvedenými podmínkami.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

  • Kurzovné je třeba uhradit do pěti dnů od registrace na seminář
  • Platba se posílá na účet číslo 2500996288/0600 do poznámky prosím uveďte název kurzu
  • Tímto bude vaše místo na kurzu potvrzeno. V opačném případě ho postupuji dalším zájemcům.

STORNO PODMÍNKY

  • Zrušení rezervace 30 a více dní před začátkem kurzu – vracíme 90% ze zaplacené částky
  • Zrušení rezervace 21-29 dní před začátkem kurzu – vracíme 70% ze zaplacené částky
  • Zrušení rezervace 14-20 dní před začátkem kurzu – vracíme 50% ze zaplacené částky
  • Zrušení rezervace 7-13 dní před začátkem kurzu – vracíme 25% ze zaplacené částky
  • Zrušení rezervace méně než 7 dní před začátkem kurzu – vracíme 0% ze zaplacené částky.